Nie pobieramy prowizji od sprzedaży.
Nie ma żadnych ukryt opłat w abonamencie za użytkowanie platformy. Dodatkowe opłaty są pobierane tylko za dodatkowe usługi i zlecenia.
Tak. Domyślnie przydzielamy subdomenę ( klient1 .apps.redcrm.pl). Jeżeli klient chce, aby jego strona lub sklep dostępne były w internecie pod jego domeną, wystarczy że zarejestruje domenę u dostawcy domen (lub zleci to nam) i prześle informację o domenie na adres biuro@redcrm.pl.
Regulamin powinien być dostosowany indywidualnie do każdego sklepu internetowego (w zależności od branży i całego procesu zakupowego). Ostatecznie na sprzedawcy ciąży odpowiedzialność za poprawność regulaminu i zgodność z aktualnymi przepisami prawa.
Opracowanie regulaminu sklepu internetowego można zlecić nam zamawiając regulamin sklepu internetowego.
Aby regulamin był prawidłowy w całym okresie prowadzenia sklepu internetowego należy regularnie poddawać go audytowi wykonanemu przez profesjonalne biuro prawne. Taki audyt możesz zamówić w naszym serwisie audyt regulaminu sklepu internetowego. A my we współpracy z kancelarią prawną przeprowadzimy taki audyt.
Tak, nasza platforma została przygotowana do obsługi wielu języków. Domyślnie każdy tekst strony został przetłumaczony na język angielski. Jeżeli wprowadzacie Państwo produkty lub strony, to wystarczy podać wersję angielską.
Jeżeli potrzebują Państwo obsługi dodatkowego języka, należy zamówić tłumaczenie interfejsu i włączenie nowego języka.