Jak zamówić?

Platforma RedCRM umożliwia łatwe złożenie zamówienia na przygotowanie i uruchomienie strony lub sklepu internetowego. Zapraszamy do zapoznania się z opracowanymi przez nasz zespół gotowymi stronami i sklepami internetowymi w naszym katalogu produktów . Jeżeli jesteś zainteresowany dowolnym produktem prosimy dodać go do koszyka i złożyć zamówienie. Po złożeniu zamówienia skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia szczegółów przygotowania i uruchomienia konkretnego produktu. Po potwierdzeniu zamówienia przez naszego pracownika prosimy o wpłatę zaliczki w wartości 30% wartości zamówienia. Po otrzymaniu zaliczki przystępujemy do przygotowania i uruchomienia produktu zgodnie z ustalonymi warunkami. Po zakończeniu prac po naszej stronie nasz pracownik skontaktuje się z Państwem w celu uzyskania akceptacji uruchomionej strony lub sklepu internetowego. Dopiero po akceptacji wystawiamy fakturę, oczekujemy płatności i po uzyskaniu płatności publikujemy stronę lub sklep internetowy w internecie.

Krok 2. Dodaj interesujący Cię produkt do koszyka.

Krok 3. Złóż zamówienie po wcześniejszym zalogowaniu lub pomijając logowanie.

Krok 4. Oczekuj na kontakt od nas w celu ustalenia szczegółów dotyczących realizacji projektu.

Krok 5. Po akceptacji ustaleń wpłać zaliczkę w wysokosci 30% wartości zamówienia.

Krok 6. Po otrzymaniu wpłaty przystępujemy do prac związanych z realizacją projektu.

Krok 7. Po wykonaniu prac nasz pracownik skontaktuje się z Tobą w celu przekazania informacji o przeprowadzonych czynnościach.

Krok 8. Przejrzyj przygotowane przez nas materiały i zgłoś ewentualne poprawki w celu zakończenia procesu akceptacji projektu.

Krok 9. Wystawiamy fakturę i oczekujemy na dokonanie wpłaty.

Krok 10. Dokonaj pozostałej naleznej wpłaty za wykonaną usługę.

Krok 11. Po otrzymaniu wpłaty publikujemy produkt w Internecie i dajemy Ci dostęp do zaplecza administracyjnego.

Krok 12. Ciesz się swoją nową stroną lub sklepem internetowym.